diumenge, 23 d’octubre del 2011

ressenya 2

Títol: De paso
Autor: Natascha Sadr Haghighian
Data o període: 2011
Estil: art contemporani, instal·lació
Descripció objectiva: Està situada a la part interior de la capella, dividida en dos, un part la de la maleta i l'ampolla d'aigua i l'altre de la font.
Descripció subjectiva: A la sala principal de la capella hi ha un seguit d'altaveus disposats a les parets, per aquest surt un soroll que és proporcionat per una ampolla de plàstic que té aigua a l'interior i al costat té una maleta amb un mecanisme que fa moure l'ampolla i reproduir el so mitjançant un micro.
A la segona part de l'exposició trobem una font tota empaperada per catàlegs de l'IKEA volent expressar que amb una cosa comuna com l'IKEA és construeix qualsevol cosa, i al cost una foto antiga amb una gent omplint garrafes d'una font, comparant-la amb la realitat.
Opinió personal: Quan vaig entrar no entenia d'on venia el soroll, ni quna vaig sortir ho vaig descobrir, més tard m'ho van explicar i vaig trobar que era una forma divertida de fer servir objectes quotidians i crear una obra.
Situa la peça i l'autor en context històric: Sorgeix a propòsit d'una reflexió sobre la transformació que s'inicia arran de la reunificació d'Alemanya el 1989, i es basa en la construcció cultural i el consum, que per ell van lligats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada